لیست جدیدترین فیلم های اکشن 2022 مطلب ارسالی از filmbazz
نوشته شده توسط : نیلوفر

 در این مقاله لیست جدیدترین و بهترین فیلم های اکشن خارجی رو گردآوری کردیم، اگر علاقه مند به دیدن فیلم های اکشن هستید فیلمی رو از این لیست از دست ندید.

Wrath of Man, IMDb: 7.1

جیسون استاتهام، یکی از اولین بازیگرانی که وقتی صحبت از فیلم‌های اکشن به ذهن می‌رسد، دوباره نقش اول را بازی می‌کند. یکی از جدیدترین فیلم‌های اکشن که با صحنه‌های هیجان‌انگیزش توجه‌ها را به خود جلب می‌کند، Wrath of Man بر داستان پدری تمرکز دارد که سعی می‌کند انتقام پسرش را که توسط دزدان کشته شده است، بگیرد. می‌توان گفت که هیجان همیشه در اوج خود در فیلم است، جایی که ما تماشا می‌کنیم که نقش اصلی‌مان برای انتقام چه کاری انجام می‌دهد که اولین حرکت آن کار گرفتن در ماشین پول بانکی است. مطمئن شوید که به Wrath of Man فرصتی بدهید که جزو بهترین فیلم‌های اکشن ۲۰۲۲ خواهد بود.

 

 

Uncharted, IMDb: 6.7

یکی دیگر از بهترین فیلم های اکشن 2022 Uncharted است. در فیلمی که داستان دو شکارچی گنج را تماشا می کنیم، ماجراجویی همیشه در خط مقدم قرار دارد. ناتان دریک و شریکش ویکتور سالیوان با تیمی بدتر از دشمن روبرو می شوند، زیرا آنها به دنبال یک شهرک باستانی به نام الدورادو هستند. در حین تماشای وقایع این دو گروه که به دنبال یک گنج هستند، به یکباره خود را در فیلم می بینید. فراموش نکنید Uncharted، یک فیلم اکشن که از آن سیر نمی شوید را به لیست خود اضافه کنید.

 

 

The Northman، IMDb: 6.7

یکی دیگر از فیلم هایی که علاقه مندان به فیلم های اکشن و تاریخی نباید آن را از دست بدهند فیلم The Northman است. انتقام شاهزاده دوچرخه سوار را در این فیلم تماشا می کنیم که داستانی اکشن از قرن های گذشته را روایت می کند. آملث که در سنین جوانی در آستانه رسیدن به تاج و تخت است، پس از کشته شدن پدرش توسط عمویش مجبور به فرار از سرزمین خود می شود. عمویش که تاج و تخت را در دست گرفت حکم اعدام آملث را صادر کرد. از سوی دیگر آملث منتظر می ماند تا خشم او افزایش یابد و زمانی که قدرت خود را به دست آورد و بالغ شد، وعده انتقام دوباره برانگیخت. یکی از بهترین فیلم‌های اکشن ۲۰۲۲، The Northman با دنیای بصری‌ای که ارائه می‌کند تحت تأثیر قرار می‌دهد.

 

 

هیچکس، IMDb: 7.4

تنش، اکشن، هیجان، کنجکاوی... همه چیز را در این فیلم می توانیم بگوییم. تجربیات هاچ که یک مرد خانواده خوب است را در Nobody دنبال می کنیم که در آن لحظات پرتنش زیادی وجود دارد. هاچ که به دزدانی که یک شب وارد خانه آنها شده‌اند اجازه می‌دهد بدون هیچ عکس‌العملی آنها را فراری دهند، با این نگرش مورد علاقه همسر و فرزندش قرار می‌گیرد. هاچ که نمی تواند این وضعیت را بپذیرد و نمی تواند احساسات خود را که در گذشته سرکوب کرده بود پنهان کند، وارد دنیایی می شود که جنایت ها یکدیگر را تعقیب می کنند. با کنجکاوی تماشا می کنیم که او در این فیلم اکشن و مهیج چه کاری می تواند انجام دهد. اگر هنوز آن را تماشا نکرده اید، آن را امتحان کنید.

 

رهگیر، IMDb: 4.3

داستان یک زن در Incerceptor منتظر ماست. یک کاپیتان نظامی ایالات متحده مجبور می شود از سال ها آموزش تاکتیکی و تخصص نظامی خود استفاده کند، زمانی که ایستگاه دفاع موشکی تحت فرمان او به طور همزمان در وسط اقیانوس مورد حمله قرار می گیرد. فیلم Interceptor به کارگردانی متیو ریلی و با بازی السا پاتاکی و لوک بریس کاندیدای یکی از بهترین فیلم های اکشنی است که در سال 2022 تماشا خواهید کرد. Interceptor با حفظ هیجان همیشه در نتفلیکس است.

 

 

FIR، IMDb: 7.1

یکی دیگر از فیلم های اکشن قابل توجه سال 2022 FIR است. یک جوان معمولی زمانی که درگیر یک حادثه تروریستی می شود از نظر رسانه ها و در نتیجه مردم به یک فرد بد تبدیل می شود. به نظر می رسد که هیچ کس این احتمال را در نظر نمی گیرد که واقعیت می توانست متفاوت تر از این باشد. با تمام این اوصاف این نوجوان معمولی به ماموریتی فرستاده می شود تا خلاف آن را ثابت کند. پس اینجا چه اتفاقی می افتد؟ فیلمی اکشن که کاندیدای فراموش نشدنی است، جایی که داستانی پر از شگفتی و رمز و راز در انتظار شماست. ما می گوییم برای FIR که می توانید در آمازون پرایم تماشا کنید خیلی دیر نکنید.

 

 

پروژه آدام، IMDb: 6.7

یکی دیگر از فیلم های اکشن نتفلیکس که در سال 2022 با مخاطبان روبرو شد، پروژه آدام است. پس از یک فرود تصادفی در سال 2022، خلبان جنگنده سفر در زمان، آدام رید، در ماموریتی برای نجات آینده است اما دوباره با خود 12 ساله خود متحد می شود. پروژه آدام که با علاقه تماشا خواهید کرد، کاندیدای ورود به لیست فراموش نشدنی شماست.

 

 

Spider Man – No Way Home, imdb: 8.9

وقتی صحبت از فیلم های اکشن به میان می آید، می توانیم آن را کمی سرگرمی بنامیم. مرد عنکبوتی که همه ما بی صبرانه منتظر هر فیلم جدیدی هستیم، دوباره با کارکنان افسانه‌ای خود آمده است. البته، Spider Man – No Way Home، که در آن سرگرمی، ماجراجویی و اکشن در هم تنیده شده اند، توجه ها را به خود جلب می کند، زیرا فیلمی است که برای اولین بار هویت مرد عنکبوتی فاش می شود. این البته به ماجراهای دیگری نیز منجر خواهد شد. او ضمن انجام مسئولیت های خود به عنوان یک ابرقهرمان، باید مشکلات زندگی عادی خود را نیز حل کند. اما در تلاش برای حل این مشکلات، خطر به خطر انداختن ارزش های خود را دارد. وقتی مرد عنکبوتی برای کمک به دکتر استرنج مراجعه می کند، اتفاقات غیرمنتظره ای رخ می دهد. با توجه به طلسم، همه شرورانی که قبلا با مرد عنکبوتی مبارزه کرده اند، یکی یکی ظاهر می شوند. مرد عنکبوتی اکنون باید هم آینده خودش و هم آینده چندجهانی را در نظر بگیرد. Spider Man – No Way Home، جایی که لذت تماشا در اوج خود است، قطعا باید جای خود را در لیست بهترین فیلم های اکشن 2022 شما بگیرد..

 

 

زمان برای مردن نیست، IMDb: 7.

اکشن و تعلیق در این فیلم با هم ترکیب شده اند. پنج سال پس از اینکه جیمز باند دشمن و نابغه شیطانی خود ارنست استاورو بیوفلد را دستگیر کرد، دیگر جاسوسی فعال نبود. دوستش مامور سیا فلیکس لیتر از او برای یافتن یک دانشمند گم شده کمک می گیرد. باند موافقت می کند که زندگی آرام خود را پشت سر بگذارد و به یافتن والدو اوبروچف گم شده کمک کند. وقتی معلوم می شود که اوبروچف ربوده شده است، او مجبور می شود با یک شرور روبرو شود که آماده است میلیون ها نفر را با استفاده از فناوری های پیشرفته بکشد. برای No Time to Die که هیجان را با هر صحنه ای دو چندان می کند دیر نباشید.

 

 

بتمن، IMDb: 7.9

البته گفتن 2022 و صحبت نکردن در مورد بتمن البته. شاید یکی از موردانتظارترین و به ناچار یکی از پرطنین‌ترین فیلم‌های امسال، بتمن باشد. مطمئن هستیم که عاشقان اکشن آن را از دست نخواهند داد، اما اگر شما هم جزو کسانی هستید که هنوز فرصت ایجاد نکرده اید، می گوییم معطل نکنید. اگرچه تفاسیر کاملاً متفاوتی از فیلم وجود دارد، اما هنوز هم ارزش آن را برای بتمن در زندگی ما از دوران کودکی دارد. هنگامی که شهردار شهر گاتهام به قتل می رسد، بتمن برای مداخله فراخوانده می شود. بعداً، تحقیقات او در مورد این پست او را به کشف شبکه ای از فساد مرتبط با گذشته تاریک خود هدایت کرد. ما می گوییم برای بتمن، برجسته ترین فیلم اکشن 2022 با بازیگران افسانه ای و لذت تماشایی که ارائه می دهد، دیر نباشید.

برای دانلود جدیدترین فیلم های خارجی اکشن پیشنهاد میکنم به سایت 24movie مراجعه کنید.

 





:: برچسب‌ها: #فیلم #اکشن #خارجی #فیلم_خارجی #فیلم_اکشن ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: